Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Barva: bílá Vzor: s potiskem Střih: slim fit Rukáv: krátký Materiál: 100 % bavlna Model měří: 186 cm Model váží: 73 kg Model má na sobě velikost: M
můžete mít 21.3.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Střih: slim fit Barva: béžová Zapínání: knoflík, zip Materiál: 98 % bavlna, 2 % elastan Model měří: 189 cm Model váží: 85 kg Model má na sobě velikost: 42
můžete mít 21.3.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na hodinky 12. 12 značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá sytě modré provedení hodinek, které si zamilujete. Ciferník v minimalistickém stylu zdobí pouze ručičky, indexy a logo značky.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na hodinky 12. 12 značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá kompletní černé provedení hodinek, které si zamilujete. Ciferník v minimalistickém stylu zdobí pouze ručičky, indexy a logo značky.
můžete mít 20.3. - 21.3.
sluneční brýle
Momentálně nedostupné
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na hodinky 12. 12 značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá kompletní černé provedení hodinek, které si zamilujete. Ciferník v minimalistickém stylu zdobí pouze kontrastní bílé ručičky, indexy a logo značky.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Lacoste představuje Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle – květinově-ovocnou vůni pro ženy. Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle Sparkling je roztomilá, veselá a hravá vůně s francouzským podpisem. Hlavu tvoří ovocné tóny mandarinky, červené jablko a ostružiny spolu s kořením.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Sluneční brýle LACOSTE L185S col.615 jsou součástí nejnovější LACOSTE kolekce navržené pro muže. Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice.
můžete mít 27.3. - 2.4.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Blanc Eau Intense, Toaletní voda.
můžete mít 27.3.
Složení parfému: růžový pepř, grapefruit, cedr, skořice, černý rybíz, krvavý pomeranč.
můžete mít 27.3.
Složení parfému: jasmín, cedr, dřevité tóny, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, zázvor, mandle, sladký pomeranč, rebarbora, kdoule, pižmo, ambra, černý pepř. Lacoste L´Homme Lacoste je dynamická vůně s dřevitými akordy, které elegantně doplní.
můžete mít 27.3.
Složení parfému: vetiver, ambroxan, pomerančová kůra, šalvěj muškátová, hořec, rebarbora, mandarinka, cashmeran, levandule.
můžete mít 27.3.
Složení parfému: kašmír, růžový pepř, šalvěj muškátová, vetiver, hořec, bazalka. Sada toaletní voda 100 ml + deodorant 150 ml. Vůně, jež nepostrádá styl, šmrnc a mužnost To je pánská toaletní voda Match Point, vytvořená na míru nejen sportovně.
můžete mít 27.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na tyto dámské hodinky značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá čistě bílé provedení hodinek a ciferník třemi chronografy s funkcí data, dne v týdnu a ukazatelem 24 hodin.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na tyto dámské hodinky značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá růžové provedení hodinek a ciferník třemi chronografy s funkcí data, dne v týdnu a ukazatelem 24 hodin.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na tyto pánské hodinky značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá modrý ciferník s třemi chronografy, luminiscenčními ručičkami s indexy a samozřejmě nechybí ani logo značky.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na hodinky značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá kompletní černé provedení a tři subciferníky. Pouzdro je propojeno s pohodlným silikonovým řemínkem. Dopřejte si hodinky, které přitáhnou pozornost širokého okolí.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Pokud hledáte doplněk, který skvěle oživí váš outfit, pak vsaďte na hodinky značky Lacoste. Na první pohled vás upoutá kompletní zelené provedení a tři subciferníky. Pouzdro je propojeno s pohodlným silikonovým řemínkem. Dopřejte si hodinky, které přitáhnou pozornost širokého okolí.
můžete mít 20.3. - 21.3.
Historie značky Lacoste sahá až do roku 1933, kdy se René Lacosta rozhodl skončit se tenisovou kariérou a vrhnul se do světa módy. Značka je známa svým logem zeleného krokodýla, která vznikla za dob tenisové kariéry René Lacosty. Během Davis Cupu dostal tuto přezdívku od fanoušků a přenesl ji pak i do světa módy, kde se značka stala symbolem kvalitního oblečení.
Vstup této značky na trh doprovázelo dnes celosvětově známe polo tričko, které využívají ve velkém tenisté celého světa. V dnešní době se Lacoste netočí už jenom kolem oblečení, ale ve svém portfoliu má boty, kabelky a parfémy. Parfémy se vyznačují svěžestí a poskytují pocit volnosti. Tyto vlastnosti oceňují především mladí lidé.
Dnes má Lacoste miliony spokojených zákazníků po celém světě. Oblečení je velmi kvalitní, precizní a se stylovým designem. Lacoste předbíhá dobu svými originálními nápady a šmrcem, který svým produktům dává.