Vrácení a reklamace zboží

Snažíme se našim zákazníkům doručit nejlepší zboží, ale někdy to nevyjde. Pokud se vám zboží nevyhovuje nebo ho potřebujete reklamovat, rádi vám pomůžeme.

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Pokud vám zboží, které jste si objednali:

  • Nevyhovuje
  • Přišlo vám něco jiného
  • Přišlo vám poškozené zboží

Jak postupovat:

  1. V balíčku naleznete etiketu České pošty, kterou nalepte na balík (náklady na vrácení zboží platíme my)
  2. Na etiketu dopište odesílatele
  3. Vyplňte podací lístek
  4. Vložte do balíčku vratkový formulář (stáhněte si ho zde)
  5. Peníze vám vrátíme nejpozději do 2 týdnů od odeslání balíčku
Z hygienických důvodů není možné vracet rozbalené spodní prádlo. Pokud zákazník toto zboží vyjme z uzavřeného obalu, v němž je dodáváno, není z hygienických důvodů možné odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě (§ 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění.

Reklamace zboží

Jak postupovat:

  1. Vyplňte Reklamační formulář (stáhněte si ho zde)
  2. Zboží odešlete na balíčkem do našeho skladu: Reklamační oddělení – Logistické centrum MALL.CZ, Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79, Poděbradská 771, 250 90 Jirny
  3. Pošlete nám také krátký email se stručným popis reklamace a fotografii závady
  4. Pokud nám pošlete fotku podacího lístku z pošty, rádi vám dopravu proplatíme.
Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní. Reklamační řád naleznete zde.

Adresa pro vrácení zboží a reklamace

Reklamační oddělení – Logistické centrum MALL.CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771 250 90 Jirny
200 Kč na nákup