Vše o nákupu

Registrujte se na BigBrands a vybírejte z aktuálních kampaní s exkluzivními slevami až 80%

  • Po přihlášení uvidíte nejnovější nabídky značek, slevy a připravované akce.
  • Nabídky trvají 3 – 5 dní. Začínají v 1 ráno a končí ve 23:59 posledního dne.
  • Objednávku vám potvrdíme e-mailem. Vše uvidíte také v sekci “Moje objednávky”.

Jak objednat zboží?

Je to velice jednoduché.

  1. Kliknete na nabídku značky podle vlastního výběru.
  2. Vyberete si zboží, které se Vám nejvíc líbí.
  3. Zvolíte vhodnou velikost a kliknete na tlačítko “Do košíku”.
  4. Pokračujete k pokladně a zadáte způsob platby a doručení.
  5. V potvrzovacím e-mailu Vaší objednávky si vše pečlivě zkontrolujte.

Možnosti dopravy

  • IN TIME – kurýrní služba – doporučujeme! – Poštovné je 99 Kč, ale při nákupu nad 1990 Kč ZDARMA – dopravu hradíme my
  • Uloženka – Poplatek je 39 Kč
  • Česká pošta – balík do ruky – Poštovné je 99 Kč
  • DPD – private – Poštovné je 99 Kč

Nechat si balíček zaslat domů nebo na výdejní místo?

  • DPD doručuje mezi 9 – 17 hodinou. Pokud nebýváte doma, zvolte adresu zaměstnání. Kurýr vám zanechá vzkaz, pokud Vás nezastihne. Druhý pokus uskuteční následující pracovní den. 7 dní bude čekat na instrukce, než nám balík vrátí. Telefon na DPD je 841 700 700.
  • Pokud si vyberete Českou poštu a v době dodání zásilky nebudete doma, doručovatel Vám nechá vzkaz a balík si vyzvednete na poště.
  • Na Uložence bude balík čekat 7 dní. Pokud si ho nestíháte vyzvednout, dejte nám prosím včas vědět – lhůtu Vám prodloužíme

Jak mohu zaplatit zboží na BigBrands?

Způsob platby si můžete vybrat během objednávky.

  • Dobírka – hotově při převzetí zásilky poplatek 50 Kč
  • Platební karta – zdarma karty: Visa/Visa Electron, Master Card nebo Maestro
  • Bankovní převod – zdarma
  • PayU – zdarma

Faktura za Vaši objednávku Vám přijde automaticky emailem. V balíčku ji nehledejte. V případě platby předem máte fakturu do několika hodin. Při platbě na dobírku Vám přijde přibližně do týdne od převzetí balíčku. Pro vrácení a reklamaci fakturu nutně nepotřebujeme, postačí nám číslo Vaší objednávky.

  • U každého oděvu najdete tabulku velikostí – samozřejmě nás můžete kontaktovat, pokud si nejste volbou jisti.
  • Nerozmýšlejte se dlouho – nabídky jsou limitované. Kdo dřív přijde, ten dřív nakupuje. Pokud si například vložíte zboží do košíku, zůstane tam, jen dokud bude k mání.
  • Doručujeme po celé České republice – přečtěte si více o dodání zboží.
  • Zboží můžete zaplatit různými způsoby – přečtěte si více o platbě za zboží.

Jak sledovat stav přepravy?

Jakmile zásilku odešleme, dostanete email se sledovacím číslem záliky a odkazem. Díky tomu uvidíte, kde se Váš balík nachází. Kurýr, Česká pošta i Uloženka Vás budou také informovat a to pomocí emailů a SMS zpráv.

Co dělat, když je zásilka poškozená?

Poškozený balík nepřebírejte! Co nejrychleji nás kontaktujte telefonicky nebo emailem. Jinak Vám nemůžeme nabídnout vrácení, peněžitou náhradu ani výměnu zboží.

Jak zrušit objednávku?

Pokud si přejete zrušit objednávku, kontaktujte nás na email nebo telefon. Pro zrušení objednávky potřebujeme znát číslo Vaší objednávky. Objednávku můžete zrušit až do doby, než Vám přijde emailové potvrzení, že byla zpracována a je na cestě k Vám.

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nesedí Vám velikost, nelíbí se Vám materiál či se v novém kousku necítíte? Jednoduchým způsobem nám zboží pošlete zpět na naše náklady. V balíčku naleznete etiketu České pošty, kterou nalepíte na balík. Etiketa je předplacená a za zpětné zaslání nic neplatíte. K balíčku je nutné vyplnit podací lístek a na etiketu dopsat odesílatele, tzn. Vás. Do balíčku nezapomeňte vložit vratkový/reklamační formulář, který byl také součástí zásilky. Čitelně vypište číslo Vaší objednávky, informaci o tom co nám vracíte a číslo účtu pro vrácení peněz.

Vyřízení trvá přibližně 15 pracovních dní avšak stíháme to i dříve.

Reklamace

V případě reklamace postupujte stejně, jako při vrácení zboží ve 14 dnech. Zároveň nám pošlete krátký email se stručným popis reklamace a fotografii závady. Do reklamačního formuláře připište číslo Vaší objednávky, o jaké zboží se jedná a číslo Vašeho účtu pro zaslání peněz.

Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní.

Reklamační řád naleznete zde.

Adresa pro zaslání zboží (shodná s etiketou ČP v balíčku)

Reklamační oddělení BigBrands.cz
Hala č.9
K Vypichu 1108
252 19 Rudná u Prahy

200 Kč na nákup