Vše o nákupu

Vybírejte z aktuálních kampaní s exkluzivními slevami až 80 %

  • Každý den připravujeme nové kampaně od známých i méně známých značek.
  • Kampaně připravujeme napříč kategoriemi od oblečení až po vybavení domácnosti.
  • Kampaně trvají 3 – 5 dní. Začínají v 1 ráno a končí ve 23:59 posledního dne.
  • Objednávku vám potvrdíme e-mailem. Vše uvidíte také v sekci “Moje objednávky”.
  • U každého oděvu najdete tabulku velikostí – samozřejmě nás můžete kontaktovat, pokud si nejste volbou jisti.
  • Nerozmýšlejte se dlouho – nabídky jsou limitované. Kdo dřív přijde, ten dřív nakupuje. Pokud si například vložíte zboží do košíku, zůstane tam, jen dokud bude k mání.

Jak objednat zboží?

Je to velice jednoduché.

  1. Kliknete na nabídku kampaně podle vlastního výběru.
  2. Vyberete si zboží, které se Vám nejvíc líbí.
  3. Zvolíte vhodnou velikost a kliknete na tlačítko “Do košíku”.
  4. Pokračujete k pokladně a zadáte způsob platby a doručení.
  5. V potvrzovacím e-mailu Vaší objednávky si vše pečlivě zkontrolujte.

Možnosti dopravy

  • Uloženka – 49 Kč
  • Česká pošta – 109 Kč
  • Kurýr (Raben, Geiss, inTime, PPL, DPD, Gebruder Weiss, Top Trans) – 99 Kč


POZOR: Při nákupu nad 1990 Kč je DOPRAVA ZDARMA!

Jak mohu zaplatit zboží na BigBrands?

  • Dobírka – hotově při převzetí zásilky – 50 Kč
  • Platební karta – zdarma
  • Rychlá on-line platba z účtu – zdarma

Jak sledovat stav přepravy?

Jakmile zásilku odešleme, dostanete email se sledovacím číslem záliky a odkazem. Díky tomu uvidíte, kde se Váš balík nachází. Kurýr, Česká pošta i Uloženka Vás budou také informovat a to pomocí emailů a SMS zpráv.

Co dělat, když je zásilka poškozená?

Poškozený balík nepřebírejte! Co nejrychleji nás kontaktujte telefonicky nebo emailem. Jinak Vám nemůžeme nabídnout vrácení, peněžitou náhradu ani výměnu zboží.

Jak zrušit objednávku?

Pokud si přejete zrušit objednávku, kontaktujte nás na email nebo telefon. Pro zrušení objednávky potřebujeme znát číslo Vaší objednávky. Objednávku můžete zrušit až do doby, než Vám přijde emailové potvrzení, že byla zpracována a je na cestě k Vám.

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nesedí Vám velikost, nelíbí se Vám materiál či se v novém kousku necítíte? Jednoduchým způsobem nám zboží pošlete zpět na naše náklady. V balíčku naleznete etiketu České pošty, kterou nalepíte na balík. Etiketa je předplacená a za zpětné zaslání nic neplatíte. K balíčku je nutné vyplnit podací lístek a na etiketu dopsat odesílatele, tzn. vaše jméno. Do balíčku nezapomeňte vložit vratkový formulář, který byl také součástí zásilky (nebo si ho stáhněte zde). Čitelně vypište číslo Vaší faktury, informaci o tom co nám vracíte a číslo účtu pro vrácení peněz. Vyřízení trvá přibližně 2 týdny od odeslání zásilky zpět k nám – do této lhůty můžete očekávat vrácení peněz na váš účet.

Reklamace

V případě reklamace postupujte tak, že vyplňte Reklamační formulář (ke stažení zde) a zboží odešlete balíčkem do našeho skladu (Reklamační oddělení Logistické centrum MALL.CZ Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79, Poděbradská 771, 250 90 Jirny). Zároveň nám pošlete krátký email na info@bigbrands.cz se stručným popis reklamace a fotografii závady. A pokud nám pošlete fotku podacího lístku z pošty, rádi vám dopravu proplatíme. Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní.

Reklamační řád naleznete zde.

Kam zaslat zboží? (při reklamaci i při vrácení ve 14denní lhůtě)

Reklamační oddělení Logistické centrum MALL.CZ Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79 Poděbradská 771 250 90 Jirny

200 Kč na nákup